Cele mai noi articole

Cele mai citite articole

Monday, 23 May 2011

Step-aerobic

 
Step-aerobic

Step Aerobic

Ce este step-aerobic?

 Step aerobic este un stil de aerobic. Ceea ce il deferentiaza de alte stiluri de aerobic este faptul ca acest tip de antrenament se realizaeaza prin miscarile de urcare si coborare a unei platforme, denumita stepper (bancuta), cu dimensiunile de 18 cm inaltime, 65 lungime, si 25 cmlatime. Este indicat ca suprafata stepperului sa fie prevazuta cu un material antiderapant, la fel si talpa de sustinere a platformei, in scopul evitarii alunecarilor.

Exercitiile de tip step aerobic presupun o atentie marita la pozitia corpului si la modul cum pasesti.

Este o activitate reconfortanta, cu miscari lente si controlate. Nu este la fel de obositoare ca exercitiile aerobice, dar se vor obtine rezultate similare. In timp, antrenamentele au evoluat si s-au diversificat foarte mult, urmarind probleme specifice: refacerea dupa accidentari, eliminarea stresului si obtinerea unei stari generale bune, remodelarea abdomenului sau a picioarelor, intarirea echilibrului si imbunatatirea flexibilitatii, cresterea mobilitatii, slabirea intr-un ritm placut si lipsit de presiune, activitatea fizica in timpul sarcinii, imbunatatirea vietii sexuale si, lista ramane deschisa. Fiecare poate adauga un nou element, in functie de obiective si de problemele preexistente.

Acest tip de antrenament este recomandat tuturor, mai putin acelor persoane care au probleme grave de sanatate legate de respiratie, articulatii sau inima.

 

Beneficii

- minimizeaza impactul asupra incheieturilor, eliminand accidentarile provocate de sariturile repetate si torsiunile periculoase;

- introduc un ritm de executie sanatos, potrivit atat pentru incepatori cat si pentru cei mai experimentati;

- accentueaza componenta de dezvoltare a masei musculare si de intarire a articulatiilor, elemente neglijate pana atunci;

- ofera o slabire rapida intr-un ritm placut;

- tonifica musculatura soldurilor a picioarelor si abdomenului si contribuie la arderea celulitei;

- iti intareste muschii fesieri,fundul,coapsele si soldurile;

- iti ofera o mobilitate de invidiat;

- te ajuta sa iti imbunatatesti activitatea sistemelor respirator si cardiovascular, ceea ce te va scuti pe viitor de boli de inima.

 

 

 


Vizualizari: 1473 |
   
Acorda stele acestui articol
1 1
Nu exista niciun comentariu adaugat inca.
Fii tu primul care comenteaza
Adauga comentarii
Campurile marcare cu * sunt obligatorii