Cele mai noi articole

Cele mai citite articole

Articolele din categoria Sporturi testate

O noua intalnire cu marea

Un sfarsit de an de facultate, o noua vara si un nou drum spre mare. Trenul Bucuresti-Mangalia e plin ochi. Toata lumea e disperata sa-si gaseasca locul in vagonul de personal, care de care mai incarcat cu valize, genti si saci de dormit. In aer... [ Citeste mai mult ]

Wushu - Calatorie in China - Antrenament la Templul de la Academia Maestrului Yuan

Dupa cum ati putut citi in primul articol, iata-ma in Wudang – leaganul artelor martiale! Wudang este o regiune de deal-munte. La poalele muntilor se afla orasul cu acelasi nume, unde, la periferia acestuia, exista Academia Traditionala Daoista... [ Citeste mai mult ]

Wushu-Kung-fu – calatorie in China - Wudang, la 8600 km de Bucuresti!

Dupa un an de studiu si practica entuziasta in ale kung-fu-ului, am reusit sa ajung in China , anul acesta, in iulie. Auzisem din povestirile colegilor mei de la Artasia, care mai fusesera anii precedenti, despre cat de frumoase sunt locurile,... [ Citeste mai mult ]

Jurnal de bord - Introducere in Wushu – Kung-fu, pe urmele lui Bruce Lee

Diferitele perioade din viata mea au fost acompaniate de miscare sportiva de diverse tipuri. Mica fiind, parintii m-au inscris la balet. Eu, mai baietoasa din fire, am preferat handbalul si fotbalul. Au urmat apoi perioade lungi de volei, dans modern,... [ Citeste mai mult ]

Volei de plaja

Într-o zi frumoasă de vară mă aflam în tabară la Costineşti. Afară era soare şi cald iar marea era linistită. Profitând de vremea minunată, care am văzut că ţine cu noi,am mers împreună cu prietena mea la plajă. După vreo câteva... [ Citeste mai mult ]

La mare!

Iubesc marea. Dar in pofida acestui fapt am ajuns sa o vizitez destul de rar, din diverse motive. Spre bucuria mea in acest an am ajuns pe litoral. Aveam in gand sa ajung prin Mangalia, dar am ajuns, total neprevazut in Eforie Sud. Marea... [ Citeste mai mult ]

Reintoarcere la natura - aventuri si curaj in Delta!

22 Iunie 2011: Intalnire cu X-mobilul in Piata Unirii si plecare spre Tulcea. Eram vedetele autostrazii, toata lumea se uita invidioasa la canoele noastre. In Tulcea, am recuperat 4 cobarcagii si am plecat spre Murghiol. Am pus canoele in... [ Citeste mai mult ]

PRIMA ORA DE ECHITATIE

Cred ca dintotdeauna mi-au placut caii. Nu as putea spune ce ma atragea mai mult: privirea lor, puterea pe care o inspira, libertatea, filmele pe care le-am vazut cu cowboys, reclama Marlboro J Cert este ca la un moment dat am hotarat... [ Citeste mai mult ]